Snälla bli min igen nej låt det va som i en film

Hej alla söta.
Inget bloggade i helgen för den har vart grym, mycket skratt och tårar.
Spenderade helgen med mina fina vänner Jessica och Lucas. Ni är gryma kom alltid ihåg det vad som en händer !
I fredags så blev det en fika på stan med tjejgänget på latte och på kvällen åkte jag till jessica och sov där.
Vi satt bara o snackade om allt och lite till tillsammans med arvid.
lördag förmiddagen så fick vi skjuts in till stan av Jessicas pappa så vi gick omkring i stan en stund innan vi drog hem. Drog hem till mig käkade lite och så sedan kom lucas. Vi kollade på film pratade lyssnade på musik och fotade haha. Alla bilder blev gryma !
För någon timme sedan drog jessica hem så nu sitter jag själv i mitt rum och lyssnar på musik.
Mys. Och nu då sara ska till tyskland i sommar så ska jessica följa med till grekland ! Kommer bli awesome.
Och efter som bästa vännen sara just nu ligger hemma och är sjuk så får jag sända några tankekramar till dig ♥
Men jag kanske skriver sen för nu ska jag upp till mamma.
Puss











Och så lite bilder från helgen :)

Kommentarer
Postat av: Jesssssica Larsson!

fiiiina kort jag tog ;***<3

2012-01-22 @ 19:39:44
URL: http://lllarsson.blogg.se/
Postat av: Sara

tack fina du :3 ♥

2012-01-22 @ 23:16:20
URL: http://stylinsonmissus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0