sjuk..

Förlåt för inget bloggande idag.
Men är sjuk så jag har inte orkar.. kännde redan igår kväll hur dåligt jag mådde men klev upp imorse med hals ont huvudvärk och tämt i näsan och begav mig till skolan iallafall.. En lektion blev det.. awesome typ..
Nej men jag gick hem lagade mat till mig och min syster som också var sjuk, åt och sedan gick jag och la mig vid 12 och gick upp 8. Så nu är jag inte trött men jag somnar nog snart iallafall. Ska lägga mig och kolla på scary movie. hahah grymt b film men iallafall. Och det blir ingen Alaskan huskey för mig då mamma säger att en hund räker..
Menmen,,, ska försöka övertala henne och säga att jag kan få en hund istället för en moppe... ;)
Hahah.. Men jag bloggar imorgon då jag kommer va hemma för så som jag är nu kan jag inte gå till skolan.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Sara

Aa, och när du från din hund så måste jag skjutsa dig till skolan resten av åttan och hela nian? ;)

2012-01-17 @ 16:33:03
URL: http://stylinsonmissus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0