Mer läsare ?

JA TACK !
Men hur lätt är det när man har sveriges tråkigaste blogg ?
Inte så lätt.. Men fick en jätte söt kommentar av en gullig läsare som tycket att jag skulle skriva lite tips om hur man får en bra blogg. Jaa vad ska jag säga om det, jag är bara mig själv och ingen annan. Jag försöker uppdatera så mycket som möjligt och hålla igång helt enkelt. Och skriver bara när jag känner att jag har något intressant att skriva om. Men att hålla uppdateringen är dock inte lätt då jag ska sköta skolan på dagarna och jag ska satsa allt den här terminen ! Såklart jag siktar på A i allt men det blir då lite svårt.
Men ju högre desto bäättre. Var inte helt nöjd med betygen jag fick till jul, visst var väl några C några D men mest  E. Så nu ska jag plugga hårt, inte bara skita i skolan som dom flesta gör. Jag ska kämpa, för jag vill bli något. Jag vill inte sitta när jag är 25 år som en jävla whitetrash morsa med 4 skrikiga ungar och röka under fläkten medans min kille är ute och super. Nejnej, jag vill ha en framtid något att leva för. Gå ut högstadiet med finfina betyg, börja gymnasiet och även i där kämpa även om det kommer krävas mycket. Sluta gymnasiet med topp betyg. Och sen då ?  Jag tänker inte säga " åhh nu åker jag och jobbar i USA ett eller två år SEN fortsätter  jag plugga. Jag tänker fortsätta på direkten att antingen plugga klart till vetrinär eller bli djurvårdare. Inte vänta och gå omkrig och bli gammal. Sen när jag är runt 25 då jag förhoppningsvis pluggat klart. Det är då allt börjar. Visst jag kan dö imorgon och om jag skulle ha riktig otur just nu. Men ag blickar framåt.
Shit det här blev långt men jag känner att folk i min ålder bara skiter i skolan dom skolkar dricker röker, skiter totalt i skolan och allt. Jag tycker bara att om ni siktar framåt så kommer ni långt. Och om ni siktar på ett mål måste ni även kämpa!
Det var allt för mig idag, då jag nu ska titta på Mia Skäringers film.
Verkar hur kul som helst.
Men vi hörs imorgon.


Och jag skulle även vilja veta om ni tycker detta var intressant ? Visst det kanske blir lite långt och så men detta kom direkt från min hjärna, jag kanske inte anses vara den interligentase men det här var jag som skrev och ingen annan.
Ciao.

Kommentarer
Postat av: Wilma

Bra tips, följ gärna min blogg :)

2012-01-11 @ 15:13:21
URL: http://wilmafannylinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0