Bara jag som tycker detta är sjuuukt snyggt ?

USA

Gud bara jag som tycker att det är så grymt snyggt med Usa flaggans och englands flaggas mönster ? Jag är helt såld på det asså.
Grymt, och det mesta här är från Ginatricot så det är väl bara att ta mamma i handen och gå dit ;) Nej men hon och jag åker till stockholm på en shopping helg och 2 veckor ? Och då är det här något jag kommer leta efter, så mycket kläder i dom här mönstrena. Finns säkert på dom flesta affärer nu.

Snart kommer pappa och hämtar upp mig så jag och han ska åka och handla massa till sälen imorgon. Även då det blir rätt tråkigt där uppe ibland ska det bli sjukt mysigt att komma dit. Antingen kommer jag sitta i bastun i vår lilla stuga, i skidbacken eller uppe hos janne och margareta. Kan det bli bättre ? Och någon av dagarna tänkte vi åka ner till experium och då jag inte är så jätte intresserad av att åka massa vattenrushkanor så går nog jag och mamma in på spa avdelningen. Nu ska jag sminka mig och lite så så jag bloggar nog senare.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0