Ny kofta och helg

Hej alla monsterdiggare :)
Hahah nej men, allt bra ?
Jag kom hem från stan och skolan för någon timme sedan.
Kul dag eller ? Falska ryckten osm sprids kaos osv.
Orkar inte, men jag är rätt lagom glad iallafall.
Ska ut med sara ite sen och mamma och pappa vill att jag ska dra och köpa pizza så då får jag väl hämta det men sara ska med hehe.
Hatar att gå dit och köpa pizza..
Och jaa jag äter pizza so what ? Men bara typ en gång i halv året eller mindre..
Men nu ska jag snart ringa sara och vi ska ut, och mamma ska åka och hämta pizza haha.
Yay..
Men jag bloggar sen.
Btw fick jag med mig en söt kofta hem och lite smink från stan.
Glad chey, ska kanske köpa en skjorta också ?
Kanske imorgon då jag Zina och sara drar till rosvalla för att kolla på amerikansk fotboll, fan va ballt haha.
Men puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0