hemma

kom nyss hem från en häårlig dag med massa härligt folk.
Först drog jag till rosvalla med sara och zina och kollade på amerikansk fotboll..
Hehe, kul när man fattar..
Sen drog jag hem och träffga malin och emilija.
Ringde gabi drog till ica med sara jag och gabi allså.
Drog och va med malin och emilija sen drog sara hem så det var bara jag malin och emilija och gabi kvar.
Sen skulle gabi hem så vi földe han och efter som att malin bor i närheten så följde jag och emilija henne på samma gång.
Så vi stog och snackade i en halv timme, sendrog jag och emilija hem.
Nu ska jag kolla klart på gårdagens film ch köra ett yoga pass.
Men kanske skriver sen.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0