Datan fuckade ur

Så kunde inte blogga igår och det där med mobilbloggning...
fick en räkning på 1000 idag så måste sluta smsa osv så mycket som jag gör..
Idag, en vanlig skoldag.. hur var den ?
Som vanligt, vad mer ska jag säga.
Efter skolan drog jag hem åt, sen vidare till frillan.
Rätt mysig kväll.
Kollade på This is England grym film.
Efter filmen väntade jag på........... som skulle be, sen drog jag hem och fastna i telefon med linette en stund.
Och nu ska jag kolla på någon film.
Men först ska jag leka med gitarren en stund och typ gå och borsta tänderna och lite så.
Men jag försöker komma ihåg att slänga in ett inlägg imorgon då jag även blir rödhårig heheh, eller iallafall underhåret.
Besos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0