Nya tag

Nej fan, nu ska jag ta tag i detta.
Varför ha en blogg om den inte kommer någonstans ?
Kul och läsa en blogg där inget skrivs, tycker ni inte ?
Fan vad inspirerad jag blivit, thihi, tack elsas värld.
Och vet ni jag kan också göra detta, jag har en kamera och jag är grym så varför inte.
Så från och med nu kan ni se fram emot mycket uppdatering och bilder, då jag främst ska inrikta mig på mode så jag hjälpte att "styla" min bästa förut.
Nu ska jag kolla på mitt stora feta syrianska bröllop försöka iallafall.
Något fel med servern eller vad det nu står.
Ska även leta fram lite smycken till sara och sen ska jag väl krypa under täcket oh sova.
Kanske lägga fram kläder till imorgon ?
Who knows.
Men jag bloggar imorgon och detta får bli ett bildlöst inlägg hehe.
Puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0