Nya skor och ny mössa Hej alla har ni haf...

100media_imag064 (MMS)

Nya skor och ny mössa Hej alla har ni haft en bra dag ? Jag har haft en toppen dag, åkte in till stan med mamma och fick med mig ett par skor hem och sedan vidare till morfar. Kom hem spelade Wii åt mat sen gick jag och lovi till Ica och köpte godis och popcorn, kom hem la oss i sängen och kolla på film, jag hoppa in i duschen och nu ligger jag i sängen och ska sova. Kanske plugga en stund först tror det, har massa prov och grejer den har veckan matte prov bland annat och efter som att jag hittills inte har något betyg i matte måste jag greja det här efter som att det är 5 veckor kvar till betygs sättning. Men skriver mer imorgon kanske hinner med ett inlägg innan skolan. Puss Ps mössan jag köpte igår, söt va ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0