jag äger på att uppdatera....

eller inte...
Och förlåt för det, hur intressant är det att läsa en blogg där vart det bara står samma sak hela tiden.
Inte särskilt..
Ska försöka men har inte setat vid datan någonting och dessutom så har jag inte träffat linette på hundra år känns det som men nu är vi tillbaka i nyköping och hon är i huset brevid hihi, bara för att vi bor grannar..
Blev inte så mycket shoppande men fick med mig ; ett par hörlurar, en mascara, en hårborste, två par jeans, en parfym, det var väl det och imorgon ska vi nog in till stan så ska jag försöka hitta en mysig stickad tröja.
Men jag försöker komma ihåg att blogga imorgon för nu ska jag krypa ner i MIN säng och kolla på the house bunny.
Rekomenderar den för dom som inte sett den thihih.
Besos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0