inget bloggande på länge dadadad

men nu ska jag fan ta tag i detta !
Varför försöker jag lura mig själv ?
Jag kommer aldrig kunna..
Joo fan nu ska jag och nu SKA jag ! '
Vad som än krävs, ska ta med mig min lilla rosa laptop hehe vart jag än går i stortsätt och jag har ju mobilen också.
Nu ska jag ta tag i detta och nu har jag bestämmt mig. .



Allt bra med er ? Var ju ett tag sen. Hade fortsättning på matte provet idag och jag tror det gick jätte bra.
Hade även utvecklingssamtal och det gick väl också grymt.
Men nu ska jag kolla en stund på braidsmaids och snart mitt stora feta syrianska brölopp samt tvätta bort ansiktsmasken.
Sen blir det nog bara att krypa under täcket och läsa min kära bok.
Men vi hörs. '
Puss.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Varför nu, varför måste alla lämna mig på samma gång, jag klarar inte detta, utan er i mitt liv.. Allt blir kaos.
Jag älskar er och utan mig finns inte jag... jag är som ett moln som bara svävar omkring och ingen ser.
Gud låt det inte va så här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0