Första inlägget för dagen.

Åhh, tjejgruppen idag, var typ awesome.
och efter som att jag fått tillbaka en av mina gamla vänner blev det ju extra kul, pratade massa minnen.
Vissa stunder var det som om tårarna ville krypa fram du vi pratade om kännsliga saker.
Nu ska jag kolla klart på svenskars hemliga liv, tror jag ska kolla på någon mysig film också att somna till då,
Imorgon åker jag till svalsta och sjunger med natha och bella.
Hiihih, mysigt med mina brudar.
Och på torsdag ska jag hem till mina fina vän och jobba matte.
Men jag uppdaterar imorgon ska nog ladda kameran så det kanske kommer lite bilder från " the music room " haha eller vad vi ska kallar det, kanske som natha säger " bellas hobby rum "
Men vi höres.
Ciao.






Fina brudar, bilderna snodda från fb ;)

Kommentarer
Postat av: natha :DDD

synd att ja va sjuk den dagen :(

men vi måste vara snart !!!!

jag älskar dig bästa vän ! <3

2011-12-10 @ 15:09:19
URL: http://alltidnathalie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0