Oj oj oj har inte bloggat på ett långt tag

Förlåt alla blogg läsare.
Men nu drar bloggen igång igen.
Blir ni glada ?
Det blir iallafall jag.
Känns skönt att få börja skriva av sig. För er som inte har egna bloggar ni ska bara veta hur sjukt skönt det är få skriva av sig några gånger om dagen.
Det behöver inte va något viktigt eller intressant alls.
Bara gör det för dig själv, okej klart att jag tycker det är kul att ha läsare men det är inte precis som att jag inte skulle blogga om jag inte hade några..
Jag hade bloggat iallafall.
För min skull.
Nu ska jag och linnea iallafall ( shitt har vart med henne hela veckan, but i love you honey ) Kolla på Aqumarine. Bloggar imorgon guys.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0