Jag har inte bloggat på en vecka ;o

Och gud vad det hart varit skönt.
Men nu är jag tillbaka.
Har lixom haft fullt upp. Har jui vart långhelg ;)
Var hemma hos linnea hela "lovet " och hade massa mys.
Och i fredags kom mina föreldrar hem till henne och vi åt mat och bara hade det trevligt.
Sen lördag till söndag sov jag och linnea själva här sen åkte vi tillbaka till henne.
Imorse kom mamma och hämtade mig och vi åkte in till stan och kollade på skolavslutnings kläder.
Och nu äår det bestämmt.
JAG SKA VA UDDA !
YAY !
Ska ha ett par röda converse som ni visste, ett par svarta leggins och en blommig tuníka.
Awesome.
Nu ska jag kolla på film och sen sova.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0