The sims 3 och cod

Shit vilken meningslös dag.
Börjar med att man kollar på film, SJÄLV lockar håret som blir misslyckat, spelar sims 3 kanske 3 - 4 timmar, plockar en halv liter smultron, spelar sims en timme till sen när man ska lite cod så kommer mamma och säger att det är lovisas tur.
Åhh och nu får jag panik.
Vet inte vad jag ska göra, gå och lägga sig kanske ? 
Men frågan är ju då om man somnar ?
Kanske ska ut med hunden en stund men det är ju tråkigt att göra själv, eller ska jag fortsätta med att sitta i mitt rum och spränga högtalarna ?
Tror det blir så hör ni.
Grymt meningslöst inlägg men alltid något.
Kanske gå ut och ta lite bilder i det vacka vädret.
Och efter som att jag åter igen är själv får det ske med själv utlösare..
Fett B.
Men jag bloggar sen för jag känner att detta inlägg är tråkigt.
Hahah men dom som läser bloggen kommer är nog läsa det iallafall.
Men ja fuck off.
Nej nu var jag dum fy.
Asså åhh vad är mitt problem ?
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0