Sooooooooooooooooooosooooooooooo

Träffade soso istället.
Efter som att dom andra dissade mig D:
Sur chey !
Så vi snackade lite om allt möjligt sen gick vi upp och satt i hgennes korridor då jag fick ett sms av pappa där det stog att det skulle bli åska så jag skyndade mig ut och tror ni inte att det spöregna ?
Mjoo.
Så jag fick iallafall slänga mig på cykel och cykla hem.
När jag då kom hem var jag dyng blönt så det var bara hoppa i min ziperall och lägga mig i sängen och mysa.
Ska väl snart sätta på nogon mysig film och bara ligga i sängen och ta det lungt.
Imorgon ska jag väl hitta på något kul också, har ju börjat vakna vid 9 tiden nu för tiden så får se vad jag gör.
Bloggar kanske sen annars imorgon.




Glad chey ? Nää


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0