Oupps I didit again..

Hahah, har inte bloggat idag eller igår eller joo jag lyckade  få in ett svar på en kommentar sen blev det inge mer.
Ska försöka slänga in 10 inlägg eller fler imorgon bara för det och kanske till och med spanien bilderna efter som att jag åker till grekland på fredag eller flygplatsen så där kan jag nog hitta en data och slänga in ett inlägg eller 2.
Och när vi väl är framme ska jag försöka ladda på vodafone och ta med en av datorerna.
I värsta fall får jag väl be giannis snällt att få låna hans data.
Men det ska jag ju inte tänka på än. 
Nu har jag ju iallafall två dagar kvar att ha hög uppdatering.
Tänkte även be Sara att gästblogga lite under tiden jag är borta så ska ni se att det blir bra.
Men nu ska jag somna till någon bra film så bloggar  jag dirket när jag vaknar.
Puss.

Kommentarer
Postat av: S A R A ~ Swtliilr.

Klart jag gör't ;)

2011-07-07 @ 22:27:37
URL: http://swtliilr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0