Men palla bry sig

Fattar inte hur folk orkar bry sig så mycket, ena dagen är det åh gumman ha det så bra blablabla osv osv andra dagen är det shit va omogen du är osv osv.
Hur orkar man. Om en männsika ber mig sätta poäng vad JAG tycker hur snygg personen är då ska jag väl inte ljuga och ge den höga poäng om jag inte tycker den ser bra ut ? Och grejen är den att SNYGG jag sa inte att männsikan va ful jag sa bara att den inte var SNYGG stor skillnad där. Men men orka..


 

Nu ska jag kolla på roommate och så håller sims 3 på att installeras på den här datan så i natt kommer jag ha något att göra iallafall.

Kanske slängen in ett inlägg sen med kritik om filmen. Pussss.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0