Home sweet home *host*

Nu har jag lämnat mitt älskade hem, mina älskade hundar min älskade by och framför allt min älskade familj.
SÅ nu är jag hemma planet landade väl vid halv tre 45 minuter försenat jippi.
Men nu är jag hemma.
Det första jag gjortde när jag kom hem var att ringa sara.
Sen drog jag ut med henne och vi bara snackade om massa.
Sen träffade jag min älskade lillebror.
Haha, sötnos där, MATILDAAAA :DD
Älskar dig lillebror.
Sen drog jag hem och åt och hämtade pengar.
Sen drog vi till ica köpte lute saker sen skulle vi ta oss hem i spöregnet.
Hahah, snacka om att vi blev blöta.
DÅ drog vi in till sara och kollade på she is the man.
Grym film rekomenderar starkt.
Skratt från början till slut.
Men nu ska jag kolla på klart på alla älskar alice med syrran.
Pussss. Nu är uppdateringen även som vnligt så jag bloggar imorgon.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0