det bara kliar i hela kroppen

"Shit vad jag saknar er kom hit jag vill bara se er röra vid er prata med er, bara att få höra era röster räcker. Att man kan älska någon så mycket som jag älskar er trodde jag var omöjligt "









Nog om det guys eller vad tycker ni ? Nu ska jag sluta deppa och va lite glad.
Eller deppa.. Men gud vad jag vill träffa dom.
Galet.
En av dom bästa andledningarna med att ha blogg.
Det är liksom mitt liv nerskrivet.
Tänk dagen jag sitter där på gamlinghemmet och läser allt det här.
Fan va sköj.
Nu ska jag leta igenom min filmlåda och se om jag hittar någon bra film.
Men grejen är ju den att jag har sätt alla.
Och pappa har datan med alla filmer på :(
Eller asså jaa, den är halvt trasig så han ska laga den.
Men jag slänger nog inte ett inlägg lite senare.
Ciao.
Åhh btw, visst har jg vart duktig på att blogga idag hela 7 eller 8 inlägg med detta.
Stolt ::
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0