Snön smälter :o

Hellu, alla söta nattugglor :)
Kom hem från Moa för en stund sedan, Mys faktorn var hööög.
Vi kollade på Harry potter och den flammande bägaren, så jävla bra, måste snart sätta mig och kolla på ALLA Harry Potter, har misstat en hel del !
Men får väll ta det någon helg, med Linnea kanske ? ;)
Nu ligger jag i sängen och kollar på A shot at love with Tila Tequila.
Har sett alla avsnitt men det är typ det endå som går på tv nu 10 i 1 ;)
Nu ska jag kolla vidare och snart sova, skola på måndag lixsom -..-
Snacka om att jag inte ser fram emot att återvända till min sugiga klass.
HATA KLASSEN !
SÄMST !
Säg vad ni vill, men jag HATAR alla i min klassa HATAR !
Jag vet att det är starka ord och bla bla.. men nu är det så det är.
Finns vissa personer jag inte hatar men INGEN i den där klassen är min vän, okej förutom ***** då, o kanske *****..
Nämner inga namn i bloggen.
Men jag bloggar mer imorgon.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0