Ojj inget bloggande idag

Imorse när jag skulle blogga så funkade inte internet :o
Men nu bloggar jag istället. Har vart rätt upptagen och trött idag efter som att det var första skoldagen.
Och jag har vart med linnea idag också.
Och vi har ju börjat får nya diet ;o
Men linnea har redan fuskat :@
Inte bra, och nu snackar jag med henne i telefon också ;o
Vi snackar konstant, vi kan nog inte leva utan varandra.
Vi är nog gjorda för varandra, asså, jag menar, ähh, ni fattar.
VI är nog systar på riktigt fast igentligen inte.
Asså, ni är dummare än ett tåg om ni inte fattar, eller asså jag är lite trög så jag förtsår om ni inte fattar ;)
Men nu ska jag gå och tvätta mig och lite så.
Puss, bloggar imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0