Omg, they've killed Kenny !

Hellu,
Ligger i sängen, kollar på tv, och nu ska jag kolla runt lite på olika sidor på internet ;o
Lovely..
Kanske blir lite shopping, vem vet ;)
Har legat i sängen nu hela dagen och har typ inte ätit nånting.
Men det blir det snart ändring på.
Är sjukt hungrig men har inte vågat äta någon efter som att ni vet vad som händer då när man är magsjuk.
Men senast jag gjorde " the thing " var kl 4 imorse så jag kan nog trots allt gå till skolan imoorgon.
Har faktist bara lite ont i huvudet och magen pågrund av att jag inte har ätit något.
Men nu ska jag fortsätta att kolla på tv och kolla runt lite på internet.
Så ni får ha det så bra så kanske jag bloggar sen.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0