Blev en liten blogg paus.

Hej på er, nu är jag tillbaka :)
Hade en liten " blogg paus " idag och igår.
Rätt skönt faktist. Idag har jag vart på stan med mamma och shoppat bla. en ny bikini deo, brunkräm, jeans, två linnen och ansiktstvätt.
Och imorgon kommer jag nog få en ny kofta av mamma som jag blev lite sugen på att köpa ;)
Sen när jag kom hem träffade jag 2 kompisar och vi typ kollade på film ?
Och på en av filmerna var vi hemma hoss mig och såg och alla vi tre fick plats i min lilla säng :o
Asså jag är förvånad att vi alla fick plats.
Men rätt mysigt var dt ju iof ;)
Haha, förutom att mitt ena ben var utanför sängen och det andra läg över dom ;)
Men nu ska jag sova efter som att det är skola imorgon efter en veckas lov.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0