Höhöhöhöhö tråk

Hello, allt bra ? Här är det väl toppen.
Ligger i sängen och kollar på desert flower har nyss målat naglarna och ska snart snacka med Marcus.
Ihoo great.
Hade tandläker tid idag så sprang över ditt direkt när vi slutat, mamma undersökte lite och jag sen kom peter / tandläkarn in och checka det sista. Och tänk för en gångs skull var han helt nöjd och sa att det såg jätte bra ut. Så det är jag stolt över. Sen efter det satt jag i väntrummet med matilda och madde och snacka lite medans mamma gjorde sig klar och vi gick ner på stanh och handla in dom sista julklapparna. SÅ nu är det klart också, pappa kom och hämtade upp oss och vi drog till donken köpte mat och vidare hem. Slängde i mig maten i bilen och sprang på direkten över till matilda där hon och madde lagade pizza. Sen kom matildas mamma hem och vi alla 5 blev det åt pizza tillsammans. Mysig dag faktist, och den slutae med att vi jag matilda och madde möblerade om i hennes rum. Blev riktigt snyggt faktist. Men nu ska jag typ kolla på film och grejs, men bloggar imorgon, puss.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0