hello guys

Var ett tag sen men har verkligen inte ens haft lust att blogga..
Men nu ska jag börja igen så ni kan ju tänka så att det var en oförberdd bloggpaus.
Har fortfarande inte så mycket att blogga om. Jag gör inget på dagarna förutom att vara i skolan och ligga i sängen och kolla på film, min familj hatar mig och jag är för det mesta inlåst i mitt rum.
Det är ju typ det som händer, och jag tror att inläggen skulle bli bättre med lite bilder och om jag bara skriver för inläggen jag skriver är inte intressanta att läsa. Inte för att jag bryr mig om hur många läsare jag har osv, men iallafall. Mitt liv går ut på att sitta vid datan och kolla på film. Visst jag umgås med mina vänner då och då men inte ofta. Jag lider av sällskapssjuka men nu vet jag inte vad som har hänt. Känns som om att alla mina vänner är för upptagna för mig och att dom har bättre saker för sig och roligare vänner att umgås med. Jag kanske är bra som extra vän när man inte har någon annan ?  Kanske måste ta reda på det och ni som känner mig och läser min blogg kanske kan berätta hur det verkligen ligger till. Är jag tråkig ? Skulle bli så grymkt mycket lättare då. För om hela mina dagar ska gå ut på att ligga i sängen.. asså vad är det för liv ? Det är andledningen till varför jag ska börja träna 2012 wihooo. Spendera all min tid på friskis, låter inte det som en bra ide ? Tycker jag ialafall så kanske man får iording på sin kropp också, jag säger lycka till, men det är väl värt ett försök iallafall. Men nu ska jag kolla på film, haha eller spela sims kanske ? Får se spela sims är ju iallafall lite roligare. Men jaha ska föröka blogga imorgon, nu när jag inte är van så kanske jag glömer bort men ska försöka komma ihåg. Puss.


Kommentarer
Postat av: S

Du vet att det inte är så. Du är inte ett dugg tråkig. Det är bara det att vädret suger häst och man har ju ingen större lust och traska ut i det här vädret precis.

Dessutom är man ju helt utmattad efter skolan och orkar knappast ta sig upp så fort man lagt sig ner.

Så nej, du är inte tråkig! ;)

2011-12-19 @ 21:16:56
URL: http://swtliilr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0