lite uppdatering

Och imorgon drar jag till jessica jaoo.
Så den lär inte bli bättre ;)
Men har faktist inte orka att blogga även om jag har all tid i världen.
Till exempel som idag, jag har inte gjort någonting.
Förutom att storsdäda rumet och snacka om att det behövdes ! Skönt att ha det gjort.
Men jag hade ju ändå tid att blogga.
Men jag orkade inte.
Men karnevalen i helgen ägde, så jävla kul asså.
Kommer aldrig glömma och när det är med världens bästa människor blir det ju inte sämre !
Men nu ska jag nog ta en dusch eller något.
Bloggar kanske imorgon.
Puss.









Jag med fina vänner, hahah alla ser ett litet fail i varje bild, kallas prt sc hahahah.
Alla bilder tagna av sara.
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0