lat kille

heheh inte jag för jag ä chey.
Men han som va i telefonen, tihihi, bejb blev trött och gick och la sig.
Söt grabb.
Jag har ennu inte kollat klart på filmen så ska göra det sen gå och borsta tänderna, plåstra näsan osv.
Och sova.
Ögonlocken börjar bli tunga.
Imorgon ska jag väl spendera dagen med sara efter som inte killen ska va här. Haha inte min kille, men min kille,
Haha det där blir wierd ?
Vi är INTE tillsammans
Älskar killen bara helt enkelt rakt upp och ner.
Så det blir såklart sara hehe.
Och vi ska väl ha lika kul som alltid, fick ju henne och gråta tidigare idag, haha av skratt asså, för min mage morra och för att jag sa att nalle puh var min största idol.
Haha.
Men puss godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0