böcker,

h3h3, tänker övertala mamma när hon kommer hem att beställa 3 böcker till mig.

  • Egoboost - Blondin bella.
  • 14 år till salu, en omskakande svensk historia.
  • En lat jävelsguid till mvg i alla ämnen.
Så dyrt blir det faktist, 186 kr och det är ju ingenting, och mamma vill ju att jag ska läsa mer böcker än att sitta framför datan hela dagarna och kvällarna.
Och jag vill ha mvg i alla ämnen så den boken måste hon köpa så kanske jag kan nå mitt mål ;)
Och 14 till salu ; Älskar sådana böcker, det är liksom saker som har hänt påriktigt och då blir det av någon andledning mycket intressantare och spännande,
Egoboost är inte så viktig, men jag tror man lär sig mycket av den, och särsklit efter som att jag har komplex osv..
Men imorgon blir det en dag på stan med mamma, åker väl in precis tills det öppnar, går en runda shoppar lite, åker och hämtar syrran sen blir det mat hos mormor.
Mysigt, får väl se om jag drar ut en stund sen på kvällen eller om jag bara ska sitta inne framför en bra film med en kopp te ljus hårinpackning och ansikts mask, lutar mot det men det beror på vädret.
Men skriver sen.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0