Prutta inte i frillan !

Hahaha, jaa min och saras facerape humor är ju helt jävla toppen.
Älskar oss tillsammans.
Att vi inte träffades tidigare, du är helt jävla amazing, skulle nog inte klara mig utan dig.
Älskar dig bruden.
Nu ska jag snart hoppa in i duschen sen efter det blir det bb.
Ovanligt ?
Nää..
Men jag bloggar sen. Och tycker ni inte att jag har blivit duktig på att blogga ?
Det tycker jag iallafall.
Ni får ju nästan åt minsonne i snitt melloan 3 och 5 inlägg om dagen.
Meh kyss nuråh.

Kommentarer
Postat av: POYNTER. ♥

Våra facerapes äger som fan! ♥

Skulle nog inte klara mig utan dig!



Du är så himla bäst.

Jag&Du, tillsammns är vi oslagbara! :)

Älskar dig bästa vän!

2011-04-12 @ 22:13:11
URL: http://onlyexceptionn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0