Plastikdocktor

Tja.
Ligger i sängen och gluttar på tv och ska snart sova.
Mysigt. Eller inte, fett tråkigt.
Idag så har jag glidit runt i stan hela dagen med Bellis.
Grymt härligt väder det har vart, typ 10 grader ;o
Hoppas det blir lika skönt imorgon.
Ska nog till och med ha på mig mina nya ballerina skor ? ;)
Vi får se.
Och vem är så smart att hon glömmer mobilen i skåpet i skolan ?
Jo, jag !
Jävla idiot.
Ska försöka ta tidiga bussen imorgon för att få tag på min älskling.
Och när jag tänker efter har jag en väldans massa älsklingar ;o
Inga namn näms ;)
Nu ska jag nog istället för att kolla på tv läsa min bok Om jag kunde drömma.
Men jag bloggar som vanligt imorgon, antingen i skolan eller när jag kommer hem från badet.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0