En glad chey här

Gissa vad jag ska köpa ? ;)
EN SYSTEMKAMERA !
HAPPY FACE:
Det kostar 3290 så jag måste tjäna ihop 2000 - 3000 själv.
Någon som har lust att hjälpa till ?
Men det är väl bara att börja samla.
Tigga lite av farmor, lite av mormor, lite av moster osv ;)
Men det går nog rätt snabbt tror jag.
När jag kommer hem från spanien så har jag ju 400 - 500 kroner kvar.
Tror inte att jag gör av med 800 eller mer, får säkert lite pengar av mamma att ha med mig oxå.
Jag kommer ju lixom inte ha någon tid att ta slut på dom efter som att jag kommer ligga på stranden och steka hela dagarna ;)
Men nu ska jag kolla på bb och städa mitt rum men kommer upp " dag 2 " sen.
Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0