God morgon eller ska jag säga god eftermiddag ? ;$

God morgon på er, för mig är det morgon men kanske inte för er ;)
Vaknade för ett tag sedan och då hoppade jag in i duschen och duschade en snabbis, hade ansiktsmask och bara tog det lungt.
Sen när jag kommer ut i köket så har mi madre skrivit en lapp sär det står : God morgon ! Plocka ur diskmaskinen och städa ditt rum !
Kul lapp ha ?
Så det var ju bara att plocka ur diskmaskinen och plocka i det smutsiga.
Puhh, nu är iaf det klart och har bara mitt stökiga rum kvar.
Sen ikväll eller lite senare drar jag väll kanske ut med Samia om hon ser miina sms dvs ;)
Och om hon svarar :$
Men nu ska jag nog titta på lite gamla avsnitt av svenska hollywood fruar och kanske göra en kopp cappuccino, om jag orkar.
Rätt seg dag idag men jag tror jag bloggar senare.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0